poniedziałek, 16 września 2013

Domowe przeróbki i kolejne znaleziska

Oj dawno mnie nie ogarnęła motywacja do działania na szczęście wróciła. Postanowiłam co nie co poprzerabiać. 
Półeczkę w stylu góralskim która była mdła totalnie zażółciłam bardzo mnie ostatnio cieszy ten kolorek :) 








Myślę że pasuje do przerobionego poprzednio miętowego chlebaka. 






Wisząca półka - segregator wiklinowy pomalowałam na biało. 






Doszły kolejne znaleziska do mojej graciarni; oczywiście do przeróbki; ale to mnie trochę przeraża. 






2 fotele

   


 oraz krzesło – będzie pomalowane na pomarańcz wg życzenia córci. 


 





Tapicerowaniem jeszcze się nie zajmowałam nie mam narzędzi do tego i maszyny do szycia cóż zobaczymy. 

Warto się za to wziąć bo foteliki są piękne… 


Dla córci zrobiłam decoupage szkatułkę z psiakami. 





Na drzwi łazienki powiesiłam wieszak pomalowany na biało z przecierką.


2 komentarze:

  1. pozwolisz, że dołączę się do podczytujących? Bardzo fajnie wygląda przecierka na chlebaku i wieszaku. Ciekawa jestem przeróbek znalezisk :)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi bardzo dzieki za odwiedziny, troche malo czasu i zaniedbuje moje hobby ale postaram sie cos nowego pokazac pozdrawiam ;)

      Usuń